Szeretettel köszöntelek a elmés találmányok klub közösségi oldalán!
Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
elmés találmányok klub vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Szeretettel köszöntelek a elmés találmányok klub közösségi oldalán!
Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
elmés találmányok klub vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Szeretettel köszöntelek a elmés találmányok klub közösségi oldalán!
Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
elmés találmányok klub vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Szeretettel köszöntelek a elmés találmányok klub közösségi oldalán!
Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
elmés találmányok klub vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Kis türelmet...
Bejelentkezés
Gyógyulás a sejtszinten.
Hallottál már valaha a Redox Jelző Molekulákról? Ezek a jelző molekulák felelősek a test öngyógyító képességéért, valamint az öregedésért is. Sejtjeink folyamatosan termelik ezeket a molekulákat a szervezetünkben, amíg fiatalok vagyunk, de az öregedéssel sajnos egyre korlátozottabb mennyiségben állnak rendelkezésünkre. Ezek a jelző molekulák biztosítják a kommunikációt a sejtek között, valamint a sejtek és az immunrendszer között.
SZeretnem kozolni a tagokkal hogy voltam kint Franciaorszagban es Luxemburgban es szenzaciosan jo suritett levegos hybrid autokat lattan Carrosban van a gyaruk 200kg kis 3 kereku Air POD egy toltessel 200 lit 350 bar nyomasu levegovel 200 km megy egy toltessel 1eur araert 3 utassal ez 6000 euro kompressszorral egyutt de nem semmik a kocsik sem amik 3500 -5300 eur arakon vannak egy levego toltessel 150-200 km mennek s ha elfogy a levego 1,5 lit fogyasztassal 5 utassal 15 lit gazolajjal 900 km kepesek megtenni minimalis 30gr-co2/km kibocsatassal ,szenzacios az egesz nem tudom miert nem terjed mar gyorsabban az egesz tema mikor olyan draga es kornyezetszennyezo a benzin ,az egeszet a"www.mdi.lu",WWW.MDI.LU oldalon megtalalhatjak K.SZ.
|
|
15 éve | v. a. | 0 hozzászólás
Sziasztok ! Egy érdekes, újszerű szemléleten alapuló közösség indult a network hálózaton Szemléletváltók klubja http://valtozas.network.hu/ gyere és nézz körül nálunk.
15 éve | M Imre | 2 hozzászólás
Az Ingatlan Magazin cikkébõl merítve
Január 27-én a Mûegyetemen tartott sajtótájékoztatón mutatkozott be elõször Magyarországon a Habiten-építõanyag. Ebbõl készül majd a Vekla-termékcsalád. Mindenben jobb, mint a beton - állítja Veres Klára feltaláló. Felhasználása széleskörû: födém, padló, válaszfal, teherhordók készülhetnek belõle.
A müncheni világfesztiválon sikert
aratott
A Vekla magyar találmányként képviselte hazánkat a müncheni BAU 2009 építõipari
világvásáron 2009.
Aszámítógépes gondolatirányítást lehetõvé tévõ úgynevezett Brain Computer Interface (BCI) nemcsak a mozgáskorlátozottaknak segíthet.
"Kutatjuk például annak a lehetõségét, hogy a BCI segítségével hogyan kommunikálhatnának a betegek. A BCI azonban jelenleg még meglehetõsen komplikált technológia" - közölte Gernot Müller-Putz, a Grazi Mûszaki Egyetem Szemantikus Adatelemzõ Intézetének munkatársa. A szakember utóbbi gondolatával arra utalt, hogy a technológia a komplikáltsága miatt van még hátrányban a svéd Tobii cég által kínált Eye-Tracking megoldásokhoz képest.
A 3D-s képeslapoknál alkalmazott alaptechnológiával olyan "hatdimenziós" képek is elõállíthatók, amik reagálnak a fényváltozásokra és a szemlélõ elhelyezkedésére.
Bár a kutatók által elõállított jelenlegi képernyõ több mint parányi, mindössze 7x7 pixeles, az MIT csapata reméli, hogy az elkövetkezõ két-három évben fel tudják nagyítani mûvüket és minden eddiginél valósághûbb megjelenítéseket érhetnek el. "Mi vagyunk az elsõk, akik olyan képernyõt készítettünk, ami változik a fények hatására" - nyilatkozott az MIT tudósa, Ramesh Raskar professzor.
16 éve | Tóth Zoltánné Erika | 0 hozzászólás
Viselkedésnyomokat detektáló robot
A robotoknak nincsenek érzelmeik, viszont képesek észlelni az emberét, és reagálnak is rá. Legalábbis egy amerikai tanulmány és a kapcsolódó fejlesztés szerint. A gépek sajátos humán érzelmi jegyeket, tudatos és öntudatlan viselkedési fogódzókat érzékelnek.
Ember-gép kapcsolatok
A Kaliforniai Egyetem (Davis, UCD) kutatói, Sanjay Joshi és kollégái által fejlesztett rendszer lehetõvé teszi, hogy humán vezetõk és más robotok ?elszórt? viselkedési nyomait használva, figyeljék és kövessék õket.
Az árapály mozgásából származó energiát több száz éve használják már energiatermelésre. Európa partvidékén már a 18. században olyan malmok sorakoztak, amelyek az árapálymozgást használták energiaforrásként. A dagálykor érkezõ hullámokat nyitott zsilipeken keresztül tározókba vezették. Amikor az az árhullám elérte csúcspontját, a zsilipeket bezárták, és az apály ideje alatt a vizet a vizikerekeken keresztül vezették vissza. A vízikerék mozgásba jött, és már rendelkezésre is állt az energia a malom mûködtetéséhez.
Ha egy mozgásban lévõ tárgyat vagy élõlényt szeretnénk fényképezõgépünkkel megörökíteni, ügyelnünk kell az expozíciós idõ helyes megválasztására. Ha ezt elmulasztjuk, könnyen megeshet, hogy az elõhívott fényképen az objektum felismerhetetlenségig elmosódottan jelenik meg. Ennek az amatõr fotósok által gyakran észlelt jelenségnek egyszerû magyarázata, hogy a film megvilágítása közben az objektum jelentõs mértékben elmozdult, megváltoztatta eredeti pozícióját.
16 éve | Tóth Zoltánné Erika | 6 hozzászólás
A vasút története [szerkesztés]
A mai értelemben vett vasút a 19. század elején lóvasút volt. A lóvonatású vasutak még nem adták meg az igazi versenyelõnyt a kor közúti közlekedésével. 1827-ben Magyarországon is folytak kísérletek a lóvasút meghonosításával, de a kísérlet nem bizonyult kifizetõdõnek.
E-mail: ugyfelszolgalat@network.hu
Utolsó hozzászólás